Домівка » Інтерактив » Програма тренувань. Т2

Програма тренувань. Т2

963f370c46
Мене нещодавно запитали: “Що ж ти ходиш в спорт. зал вже другий рік поспіль, а у тебе ще жодного рельєфу немає? Як ти можеш щось радити іншим, якщо сама так не можеш?”. Все я можу, просто у мене трохи інші ідеали. Мені не подобається рельєфне жіноче тіло, ну от не люблю я ці всі випираючі м’язи на спині, 6 кубиків пресу, занадто великі ноги у районі стегон. Мій ідеал – це дрищ! Жартую XD. Насправді мені подобається коли у дівчини акуратні худенькі плечі, трохи видні ключиці, замість 6 купиків пресу – підтягнутий плоский животик, кругла пружна попа та зовсім трошки накачані ноги (ну це вже мій бзік для того щоб “вирівняти” силует). А який у вас ідеал?

А тепер по темі 🙂
1. Бігова доріжка – інтервальний біг 2-3км або велотренажер – інтервальне навантаження 4-6км.
500м – середнє навантаження, 500м – легке, швидкість > 15км/год для велотренажера, та ≤10км/год для бігової на максимальному навантаженні.
2. Суперсет – груди/спина
Жим від грудей на тренажері – 20-25 повторів (або жим гантелей лежачи)
Тяга до живота, сидячи на тренажері (“гребля”) – 20-25 повторів
Відпочинок 1 хвилина. Зробити 4 рази
3. Суперсет – передня/задня поверхня стегна
Згинання ніг, лежачи на тренажері – 20-25 повторів
Розгинання ніг, сидячи на тренажері – 20-25 повторів
Відпочинок 1 хвилина. Повторити 4 рази
4. Суперсет – прес/груди/спина
Вправа “маятник” – нахили в сторону з обтяженням – 20-30 повторів в одну сторону
Вправа “пуловер” – 20-30 повторів
Відпочинок 30 секунд. Робимо 3 рази

Не забудьте в кінці порозтягуватися 😉

Залишити коментар